lite-om-allt

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 31 maj 2012 21:23

hej i dag har jag varit i skolan vi hade sv eng ma idrott och så fick vi träffa de som ska börja i våran klass till 6:an det var svårt att komma på vad man skulle säga  men på idrotten ramla jag och skrapa ut båda benen och händerna så nu har jag jätte ont i morgon är det vandring och undra ur det går med mina knän ,jag ska ha med mig pankaka.

          haha kolla en smaleys årkester( tror deet stavas så ). Efter skolan var jag med min kompis emma och sen skulle olivia på fotboll så då följde vi med men det öss rängna så det blev super kalt och då var det inte så kul längre men dem vann med 5-1 så det är ju bra men det var bara en tränings match...

vi ses // JUlia 

Av Julia - 30 maj 2012 15:54

hejhej idag var det en vandlig skol dag vi hade ma,eng,ge,idrott och sv men idag fick vi reda på vilka som kommer komma till oss i 6:an det är 8 stykna förut var det fler med det var  många som har valt att byta på engång och det är 10 som slutar så om vi är nu 24 och så slutar det 10 och så kommer det 8 hur många i klassen kommer vi att vara det är väldigt lätt men räkna ut det endå skriv svaret i en kommentar ska vi se vem som svarar först!!  Jo idag ska vi få gäster det ska bli kul så jag måste städa lite men det går fort så jag kan blogga lite till jag är nämlige hos min mormor och morfar så jag är inte ens hemma men olivia och pappa kommer snart. jo just det i dag efter skolan cykla jag till gränby och sen kom morfar och hemta mig och min cykel så klart för min cykel har vart hos min kompis men nu är den hemma  . Ja man kanske gå ut och cykla eller något jaja hej då    

Av Julia - 29 maj 2012 19:54

mina gurkmästerverk  

 före

 efter   

lite sudig men en då  

Av Julia - 28 maj 2012 20:42

hej i dag har det var en vanlig skol dag förutom att vi fick kolla på en brandbil ingte så jätte kul!! sen var jag med mina kompisar efter skolan och sen kom min pappa och hemta mig och vi åt på Mcdonals sen var vi och hämta min lilla syster och mamma för dem har vart på furvik i dag med olivias klass och Olivioa vann en stor KEX CHOKLAD mmm så nu har vi kex choklad för sommaren ja nu är det inte långt kvar till sommar lovet, men det är jätte många som ska byta skola så det kommer typ 10 nya från en annan skola, men jag sak vara kvar på Ångelsta och sen vet jag inte helt en vad jag ska gå men det blir nog bra  hej för en stund 

Av Julia - 27 maj 2012 22:11

hej igår var det eurovisonsong contest är in te säker på stavningen men iallafall sverige VANN!!!!!! så himla kul så nästa år så kommer det vara i sverige  just det i går köpte jag tre par skor jag är jätte nöjd .Idag har jag haft dans uppvisnigg det var så kul vi är bara 7 i våran grupp och det är lagom vi dansa som nummer 5 och det var 23 danser så vi fick venta jätte länga innan vi skulle gå upp på senen.Och sen åkte vi hem men sen efter maten åkte jag min lilla syster och mamma til Gränby jag köpte 3 saker två badkläder och en tröja det var allt för i dag i morgon är det skola helgerna går så fort hejdå// Julia    Ps det kommer bilder  

Av Julia - 27 maj 2012 22:11

här är mina nya skor    

och har är mina badkläder

och två bilder på lilla söta kaninen mimmi  

      

Av Julia - 26 maj 2012 09:46

hej jag har gjort två till omrösnigar så kolla gärna på dom det är ju kul för mig att se och tack till alla som har kollat på min blog det är över 30 stykna den här månaden så tack så himla mycket  ville bara säga det många kramar//Julia 

Av Julia - 26 maj 2012 09:12

hej jag skrev inget i går för att det hade inte hänt så mycket det var en vandlig skoldag det var ganska länge sen för jag har haft bugg träning typ varenda dag med det  gjorde inget för då slap man några letioner hehe i går hade jag piano det är sissta gången på fredag och sen är det sommar lov för pianot i dag så har min lilla syster fotbolls match(tror det stavas så men jaja) menjag földeinte med jag gick över till mormor och morfar men sen när match är klar kommer dom och hemtar mig och så ska vi åka köpa skor och kanske badkläder hoppas det   .Just det i morgon har jag dans uppvisning   det ska bliså kul  kram//julia

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards