lite-om-allt

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 25 juli 2012 23:00

Glass bilder och och bilder från stranden:-D

Av Julia - 25 juli 2012 09:06

hej jag har inte skrivit på en vecka för jag har vart på gotland det kommer massa bilder och nu har jag även en blogg med en kompis   bloggem heter 2lifes.devote.se kolla in den gärna:)

jag jag ska skaffa appaen till min mobil så då kan jag blogga från mobilden  

jag kan ju berätta lite vad vi gjorde

Söndag- vi åkte hemifrån 5 gick upp 4 ung (Jobbilg) vi åkte bil 2 timmar till båten vi gick på båten och 3  timmar tog det att åka båt sen handla vi och sen kom vi till stugan det kommer bilder från huset  jo sen åkte vi och bada

Måndag- vi var på fårö hela dagen där bada vi och fika   

Tisdag- vi var i lummelundagrottorna och så fanns det lite annat som man kunde göra som klätervägar och det fanna massa olika spel man kunde göra och vi spela fånga ägg  

Onsdag- vi var i hamse och åt lunch och glass och så handla jag och carolina till vår efter rätt vi gjorde panakota  

den blev super god det är jätte enkelkt att göra det

Torsdag-vi var inne i visby och vi gick runt i affäreroch där fanns ett glass ställe med 160 smaker så det var lite svårt att välja men jag tog polka och daim men det kommer bilder och så skulle olivia och hennes kompis handla till deras äfterrätt och det blev glass med choklad flarn och bär det var också gott  

Fredag-vi åkte och bada men det var iskalt neb haf doppa mig ändå  

Lördag-vi åkte ocg bada igen men då var det vara enu kalare  men jag bada en då inte super skönt direkt  

Söndag-vi fick gå upp tidigt igen men inte lika tidigt vi åt frukost och sen skulle vi typ åka så då åkte vi till färgan och vi åkte båt i 3 timmar igen sen åkte vi 2 timmar hem men då sov jag halva vägen så det gick fort och så var vi hemma  

det är bara 3 veckor kvar till skolan börjar   hejdå

Av Julia - 13 juli 2012 12:53

hejhej idag ska vi vara hemma bara vi ska inte göra något specielt    men två av mina kusiner håller på att måla huset det kommer bli ljus gul hejdå det blir korta inlägg hehe 

Av Julia - 12 juli 2012 19:00

ja hej på er allihopa det var länge sen jag skrev jag glömmer helt bort  att skriva jag hat gjort mycket som vart på bio gränby vart med kompisar shoppat ja lite allt möjligt  ja snart så åker vi till gotland har börjat pakat tjohoo men ja skriver lite då och då här nu på sommarlovet det har ju gått jätte snabbt det har gått en månad på sommarlovet nu är det typ bara 6 veckor kvar buhu   hejdå

hej

Av Julia - 6 juli 2012 08:12

ja det var länge sen igen men det har inte hänt så mycket jag har vart och badat med en kompis och så har en kompis vart och badat med mig hm jo jag har vart på new yorker (det är en affär) där köpte jag 4 tröjor och en ny tröja från åhlens jag längtar till tisdag för då ska vi ha en  shopping runda med vara kusiner har ni något att längta efter ? skriv en kommentar om ni har det hejdå  

Av Julia - 1 juli 2012 22:17

hej ja jag vet att jag inte skrivit på ett tag men man har helt enkelt inte tid nu eller jag sitter inte vid datorn lika mycket men det är väll bra idag är det exakt 2 veckor tills vi åker till gotland tjohoo det ska blii så skönt  jag ska ploka fosuler tror det stavas så och så ska jag leta efter lena stenar det kommer blider från det senare när vi kommer hem men jag kommer väll inte skriva varje dag bara så att ni vet men god natt och hejdå  

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards