lite-om-allt

Alla inlägg under juni 2012

hej

Av Julia - 29 juni 2012 08:12

hej igår så var vi på fyrishov och nu har jag precis vaknat och kollar på tv hejdå blev lite kort hejdå

Av Julia - 28 juni 2012 09:32

hej nu sitter jag och chattar med en kompis på  Whats app är det någon som har det ,de är iallafall jätte kul och det är grattis idag ska jag jag bada med två kompisar och en kommer innan det får bli ett kort linlägg hejdå

hej

Av Julia - 27 juni 2012 08:42

hej jag vet att jag inte skrev igår men jag gjorde mycket  först var på ikea och åt frukost sen gick vi runt lite vi skulle inte köpa något specielt men vi köpte 8 saker 2 kudddar (en av dom är min) 2 ljus jag fick ett nytt skrivbords bord som är störe en kylväxka och lite mera. jag har gjort om lite i mitt rum jag har tagit bort saker och satt in saker men jag har inte flyttat på något men jag är jätte nöjd. Jo efter ikea så var vi till rusta där köpte jag fransk manikyr vet inte hur det stvas och en parfym som luktar jätte gott ja jag har inte så mycket mer att säga hejdå  

Av Julia - 25 juni 2012 11:52

okej okej det var länge sen jag skrev men jag har ju vart i min sommarstuga, jag har haft det bra förutom att jag hade ont imagen i fredags och växst värk i benen jaja nu är jag hemma igen så nu ska jag skriva så mycket det går jag skriver nog mer senare hejdå

Av Julia - 20 juni 2012 21:54

hejhej nu ska jag skriva om lite imorgon kommer nog inte hinna skriva något imorrn så jag skriver nu först ska jag bara ta det lungt och paka klart till sommarstugan vi åker imorgon har längtat så men innan det ska jag till fyrishov med en kompis sen efter det kommer ett par kompisar till oss och de ska äta middag med oss sen ska vi till sommarstugan och där kommer redan min mormor och morfar och kusinerna  att vara   ooo kan det  bli torsdag snälla nu ska jag spela ett spel på facebook bye

Av Julia - 20 juni 2012 15:31

hej på er allihoppa i går var jag på fyrishov som ni vet och där träffa jag 3 från klassen emma s emma h och felicia men jag var inte med dem imorrn ska jag ditt igen yey ska fika nu bye bye

Av Julia - 19 juni 2012 12:57

hej på er allihoppa nu gör jag inte så mycket men sen vid tre ska jag till fyrishov jag har ju sommar pass så det är jätte skönt det är liksom bara att gå in  det var längesen jag skrev med färg så det ska jag göra nu .Nu ska jag prata om midsommar vi ska till  sommarstugan och min mormor och morfar och kusiner kommer oxå på midsommar brukar vi ha 3 eller 5-kamp det är kul och på lördan sen så ska vi ha lotteri och vi har köpt vinnster det kommer bli sjukt kul vi hade det föra året oxå och då vann jag eller jag valde. först ett skrivblok och sen diddelpapper hoppas jag vinner igen det tror jag nog för det är många vinster. jag har redan börja packa vi ska vara borta i 3 netter och 4 dagar ååå längtar sååååå himla mycket. Ja det käns fortfarande inte som sommarlov än men det kommer nog känas så på midsommar. Ja jag kan ju säga att jag kanske inte kommer skriva det bror på om vi tar med datorn eller om vi har internet eller så skriver jag från mobilden vi får se nu ska jag äta hejdå

Av Julia - 17 juni 2012 22:34

hej igen barar undra vad brukar ni säga mest hej hejsan tja tjabba hejsanhopsan osv..... skriv en komentar hej då

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards