lite-om-allt

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia - 17 juni 2012 22:19

hej idag har jag inte gjort så mycket typ bara sittit vid datorn och tv och så har jag vart ute lite. Det käns inte som sommar lov än det käns som typ helg jaja sen när man åker bort kanske det blir mer sommar det har ju inte direkt vart sommar väder ihelgen det har bara rengna rengna rengna  hmm nu sitter jag och kollar på fottboll eller jag är inte så intreserad men min pappa kollar på min tv så vad har jag för val. det är danmark mot tyskland och tyskland leder med 1-2 jag hejar inte på någon jag hejar ju på sverige men de har ju förlorat 2 GÅNGER inte bra alls  ja man behöver ju inte gå och lägga sig lika tidigt nu så det är ju skönt men i morgon ska jag till mina kusiner det ska bli kul faktiskt 

skriv gärna mer kommentarer eller frågor det är så roligt att svara på det så det är bara att fråga på

hejdå och god natt jag skriver mer i morgon igen sen när jag kommer hem eller så skriver jag i moronbiti vi får se hejdå    

Av Julia - 16 juni 2012 20:37

hej idag har jag gjort mycket jag har vart på gränby och så har jag vart och kollat på rix fm festivalen på fyrishov det var kul men det rängna det var inte kul men sen sluta det efter det så åkta jag till gränby med min mamma vi handla mat och lite annat. Nu sitter jag och äter godis mm gott här kommer  bilder på lite godisså hejdå

Av Julia - 15 juni 2012 09:33

hej nu blir det ett kort inlägg jag sitter och spelar ett nytt spel på king.com och jag ska snart gå och leka affär med min lillasyster och hennes kompis jag har inte skrivit på två dagar nu men jag har helt glömmt har inte tänkt på det jag har sommarpass på fyrishov nu och jag har badat två gånger redan men det är mycket fålk jag länktar till midsommar länktar du till något speciellt skriv det hejdå vi ses

Av Julia - 13 juni 2012 08:39

hejhej det är inte super kul med sommar lov i år för 10 stykna ska ju börja nya skolor   men jag har byt nummer mer vissa av tjejerna så då kan man ju hålla kontakten så   okej nu ska jag prata om något roligare här kommer massa bilder på kläder och sommar bär/frukter och lite gott fika vi börjar med bären            

och nu kommer lite på en god kaka  

det här hade jag på mig på skolavslutnigen

jag har en ny bikini oxå

lite nya kläder

   

ja det var allt för nu hejdå      

Av Julia - 12 juni 2012 13:09

hej nu är det SOMMARLOV och idag ska jag åka och bada med mina kompisar det ska bli kul och vi ska köpa sommarpass och sen ska vi bort till ett par kompisar hejdå mådste gå skriver mer sen   

Av Julia - 11 juni 2012 20:47

hej nu skriver jag från datorn. ja idag har vi mäst städat i skolan har typ tagit hem halva bänken hehe men mycket är kvar!!!! jag har köpt lite nya kläder kanske kommer några bilder och på mina avslutnigs kläder vi får se hehe hejdå nästa gång jag skriver har vi sommar lov

Av Julia - 11 juni 2012 18:34

Hejhej alla hopa nu bloggar jag från mobilen i morgon är det sommarlov äntligen! Nu är jag med min KompisarEmma och elin. vad ska ni ha på er på sommar avslutnigen eller vad har ni haft på er skriv en kommentar det är ju kul att veta hej då jag skriver mer sen på datorn

hej

Av Julia - 10 juni 2012 19:29

  

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards