lite-om-allt

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 30 september 2012 07:13

Hej jag skrev alldrig igår eller ifredas men jag skriver lite nu.på fredan var jag på gränby med fyra kompisar jag köpte inget förutom vatten. På lördagsen så dansa jag och efter dansen följde Emma med mig hem sen vid fyra hämta vi upp issa och sen åkte vi till leoslekland först kom vi inte på vad vi skulle göra men sen vågade jag och Emma åka den där blåa som är jätte brant och sen hade vi det jätte kul . Dom följde med mig hem sen och åt tacos. Sen när dom hade åkt hem satt jag mig och kolla på körslaget jag det är vad jag har gjort hejdå

Av Julia - 30 september 2012 07:05

Man kanske inte ser så bra men deet får duga

Av Julia - 27 september 2012 21:56

Hej idag har den nya delen av gränby öppnat jag var där. idag. För idag hade alla affärer öppet till tio.Jag köpte två tröjor jag kan lägga upp bilder i morgon god natt jo imorgon har vi lov

Av Julia - 25 september 2012 19:25

Hej idag har jag köpt en ny väska här kommer en bild

<3

Av Julia - 23 september 2012 14:36

  ahaha jag tycker den här är så bra


Av Julia - 22 september 2012 15:39

Den är grönare i verkligheten

Av Julia - 22 september 2012 15:27

hejsan nu har jag dansat det var väll så där men det är ju kul att göra något en då. nu sitter jag och äter godis mm   

nu idag ska jag inte göra så mycket mer tror jag . just nu är jag hos mormor och morfar och sitter vid datorn  vad tycker ni om min blogg är den bra, dålig,uppdaterar jag för lite det är ju bra att veta vad ni tycker lite så skriv gärna en komentar.Jo föra månaden (augusti) så var det över 200 som kolla på min blogg tack för att ni har kollat så mycket på min blogg  hejdå jag ska lägga upp en bild på min kofta på en gång 

Av Julia - 21 september 2012 21:53

ja nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen men det har hänt så mycket på tisdag hade vi slöjd iskolan och jag är först med att trycka och sy mönster till mitt lamp tyg:) på onsdag sen hade vi spanska och sen skulle vi till domkyrkan för att kolla på en utstälning som hette hjältar den var väll så där men det hände något läskigt innan än ivår klass fick åka abulans till sjukhuset:( åå det var läskigt jag gillar inte när någon gör illa sig. på torsdag var det typ som en normal dag på lunch rasten hade vi jätte kul och så cgick vi igenom kartan för vi ska orientera på måndag i hammarskog det ska bli jätte kul. Men idag börja vi med djur och sånt i no vi har delats in i grupper och fått et djur vi fick haj det var enkelt att hitta mycket fakta och sånt och vi hade oxå musik idag först träna vi på ukelele sen fick vi spela får Måna (vår musik lärare) och det gick bra för mig och sen fick två spela trumor och en av dom var jag det gick oxå vädigt bra för mig ja sen hade jag piano efter skolan och sen vara det bara hem och äta middag sen blev det fredagsmys och vi kolla på fångarna på fortet ja det är lite vad jag har gjort i veckan ju just det i torsdag var jag på gränby och jag köpte en ny kofta det kommer bilder på den lite senare God natt

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards