lite-om-allt

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 2 augusti 2012 11:13

Värdens dåligaste bild på mig men den får dug
Tröja: New Yorker
Linne: GinaTricot
Byxor: Kappahl

Av Julia - 2 augusti 2012 10:56

Idag blir det mycket inlägg för jag har ju inte skrivit så mycket så nu tar jag igen och nu kan man ju blogg från mobilen och det är så mycket smidigare än datorn jag jag rekommenderar appen :-D Jag älskar att blogga från mobilen det är så kul jag har ett tangentbord på min mobil så det går fort att skriva.Jag skulle aldrig klara mig utan min mobilB-)

Av Julia - 2 augusti 2012 10:41

Bild 1: lilla jag på Gotland
Bild 2: Fanta på bio
Bild 3: popcorn mm
Bild 4: Mimmi som inte vill hoppa in i sin bur
Bild 5: Mimmi som blev lite trött
Bild 6: lilla kiwi

Av Julia - 2 augusti 2012 10:23

   så roliga bilder

Av Julia - 2 augusti 2012 09:46

nu ska jag skriva om vår sommar stuga den heter torrön eller det ligger på torrön men vi kallar det så  men iallafall så var vi där i 5 dagar fredag - tisdag och vi rode jätte mycket jag och olivia,maria,felicia det var vi som rode mest jag bada en gång men det var inte så skönt men så plocka jag snäckor och jag har en super söt kusin som heter klara    på tisdan   när vi kom hem åt jag och sen åkte jag till Emma vi gick till vår skola och kolla oo jag vill veta ur vi sitter för vi har ju 8 ny till klassen.ja sen på onsdag föjlde jag med Emma på bio vi såg Madagsaka vet inte hur det stavas  men den var jätte bra och den var i 3D och 3D är så coolt nu ska jag äta frukost och klä på mig och så ochb sne ska vi till stan hejdå för ett tag det kommer bilder sen på lite allt möjlit

Av Julia - 2 augusti 2012 08:17

Här kommer bilder på mitt nya påslakan och örngott och lite mer bilder som en jätte stor chips som vi van på Furuvik:-D och på mig:-o

Av Julia - 2 augusti 2012 07:57

hej idag ska jag ner på stan med min familj jag ska köpa en ny piano bok och skolsakerr för det är bara två veckor kvar helt sjukt  men vad har ni gjort i sommar då jag har ju inte skrivit så mycket nu på sommar lovet så jag har ju inte frågat och nu när skolan börjar blir det mer skrivande jag ska försöka skriva varje dag   

jag har köpt ett nytt påslakan sett och ett nytt örnegott det kommer bilder jag ska npg fixa det nu hejdå så länge/Julia

Presentation


hejhej jag heter julia och jag är 12 år å jag älskar att dansa och att blogga så klart jag gillar även att shoppa

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

hur mycket får ni i månadspeng
 10
 20
 30
 40
 50
 60
 70
 80
 90
 100
 110
 120
 130
 140
 150
 500
 mer över 500
 har inte ens månadspeng
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

julia

Apple Peace Symbol

julia

Different Types Of Peace Symbol

julia

United Kingdom Flag Orb

hej

Watermelon Peace Symbol

hejsan

Fruity Lemon Heart

Ovido - Quiz & Flashcards